Uw vragen, ons antwoord.
Hoe geef ik mijn sterkte door?
We passen kosteloos de zwembril op sterkte aan op uw maat. Hiervoor is er een commentaar veld bij het afronden van uw bestelling. Daar kunt u uw sterkte opgeven en kunnen we de zwembril voor u klaarmaken.
Astigmatisme / Cilinder?
Blinde Vis zelf heeft geen zwembril op sterkte voor astigmatisme / cilinder. Echter werken we samen met een 3e partij die deze op maat laat maken. De kostprijs hiervoor is 155 € / stuk ( incl. levering) en duurt 3 weken.
De procedure die we normaal hanteren is het volgende:
De procedure die we normaal hanteren is het volgende:
- We ontvangen het briefje van de oogarts via e-mail en sturen u een betalingsverzoek via mail.
- Zodra de betaling werd uitgevoerd, nemen we contact op met onze partner.
- +/- 3 weken later ontvangt de partner de zwembril. We sturen hen een verzendzegel en onze partner stuurt de zwembril rechtstreeks op
- We sturen u een mailtje met de track-and-trace gegevens
- We controleren de verzending via de zegel en zijn zo zeker dat deze bij u werd geleverd
- U gaat gaan zwemmen
Wat zijn de leveringskosten?
Onze prijs is de volledige prijs. Geen onverwachte verrassingen aan de checkout. Er hanteren dus geen leveringskosten. De prijs die u ziet, is de prijs die u betaalt.
Welke betalingsmethoden zijn er beschikbaar?
Alle gangbare betalingsmethodes zijn beschikbaar. Bankcontact/Maestro, iDEAL, PayPal, VISA, Sofort Banking, Kredietkaart, American Express, KBC en Belfius Direct Net. Ook is bankoverschrijving mogelijk.
Hoe lang duurt de levering?
Hou rekening met een leveringstermijn van 2 dagen voor België en een leveringstermijn van 72 uur naar Nederland. Er wordt een track-en-trace code naar u gestuurd, waardoor je uw bestelling online kan volgen.
Welke garantie geeft Blinde Vis?
Ons motto is simpel. Niet tevreden, geld terug. We staan nu eenmaal achter ons product :). We gaan tot het eind om onze klanten tevreden te stellen.
Enkele voorbeelden:
Enkele voorbeelden:
- Rond de kerstperiode werd een verkeerde sterkte besteld. We hebben kostenloos de correcte sterkte opnieuw gestuurd ( wel teruggave van het 1e product)
- Door de koerier werd eens verkeerd geleverd, omdat dit de eerste keer was. Hebben we onmiddellijk een nieuw exemplaar gestuurd ( er was een fout gebeurd in het informatica-systeem die de koppeling maakt met BPost)
Zijn er acties voor groepen?
Standaard geven we geen kortingen ( bv. kerstdagen, black friday, ...). Echter voor zwemploegen en scholen maken we graag een uitzondering. Vul het formulier in op : actie pagina en dan helpen we u graag verder.